Μαθηματικά ΜΕ διάκριση και ΧΩΡΙΣ διακρίσεις
Το θέμα αφορά το συνεχές ανάμεσα στα χαρισματικά και τα παιδιά που έχουν προβλήματα με τα Μαθηματικά, μέσα από επιστημολογικές, κοινωνικο-πολιτισμικές, ψυχολογικές, διδακτικές και παιδαγωγικές προσεγγίσεις.
Με βάση τον παραπάνω προβληματισμό, οι θεματικοί άξονες γύρω από τους οποίους προτείνεται να αναπτυχθούν οι εργασίες του συνεδρίου είναι:
- 1ος άξονας: Δημιουργικότητα στη Μαθηματική Εκπαίδευση
- 2ος άξονας: Ίσες ευκαιρίες στη Μαθηματική Εκπαίδευση
- 3ος άξονας: Επαγγελματική ανάπτυξη ‘δημιουργικών’ εκπαιδευτικών
- 4ος άξονας: Πολυμορφία στη μαθηματική εκπαίδευση: κοινωνικές και πολιτισμικές προκλήσεις
- 5ος άξονας: Ερευνητικές ή θεωρητικές εργασίες στο χώρο της Διδακτικής των Μαθηματικών που δεν εντάσσονται στους παραπάνω άξονες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου